Rabu, 07 Juni 2017

Mustika Tapak Jalak Badar Besi

Asalamualaikum wr wb..
Bismilahirohmanirohim.
Mustika Tapak Jalak Badar Besi ini salah satu mustika koleksi dan juga pakaian pribadi saya sewaktu dahulu.
Banyak sudah khasiat maupun manfaat yang telah saya rasakan dari mustika ini.
Diantaranya (maaf,bukannya bermaksut sombong).Semasa musim durian diwaktu saya berjalan dibawah batangnya,buah durian tersebtut jatuhh dan menimpa kepala saya.Buah durian tersebut besarnya kurang lebih sebesar bola kaki.Alhamdulillah sedikitpun kepala saya tidak mengalami luka.
Itulah sedikit pengelaman dan bukti nyata sewaktu memakai mustika ini.
Menurut hemat pribadi saya dan dibenarkan pula oleh beberapa ahli batu mustika,tapak jalak ini paling tinggi tingkatnya maupun kekuatannya dari mustika tapak jalak yang pernah kami maharkan dalam web ini.
Kalau diuraikan satu persatu khasiat,tuah maupun manfaat yang dikandung oleh mustika raja ini akan menjadi sangat panjang dibuatnya.
Untuk mempersingkat tulisan,Atas izin Tuhan mustika ini mempunyai khasiat,tuah dan manfaat yang ada disemua tapak jalak ada dimustika tapak ini dan untuk khodam maupun energi tapak jalak ini jauh diatas dari semua tapak jalak yang pernah kami maharkan diweb.
Keunikan dan keanehan dari mustika tapak jalak ini,kadang-kadang dengan besi sembrani tapak jalak ini melekat dan ada pula masanya besi sembrani dan logam dia plantingkan oleh mustika ini.
Keunikan kedua,warna tapak jalak ini bisa berubah-rubah.Kadang-kadang berubah menjadi hitam legam,hitam kehijau-hijauan dan lainnya.Begitu pula dengan benang tapak jalaknya,kadang-kadang benang tapak  jalak itu berubah menjadi kuning emas menyala,kadang-kadang kuning suram dan adapula kalanya warna benang tapak jalak itu berubah menjadi merah.
Wasalam.

DIMAHARKAN DENGAN UANG MAHAR SEIKLASNYA.
HP-SMS:087896026902
PIN BBM:5F22BC39
WhatsApp:+6287896026902

TERMAHARKAN.